jún
15

Újraindult az oldal

| Szerző: _zsolti_ | 5:24 pm

Ezt a kis blogot 3 éve indítottam, majd 1,5 éve abbahagytam és sajnos a bejegyzéseket is töröltem, mert máshol csináltam rendes, nem blog rendszerben működő játékos oldalt, de úgy döntöttem, hogy mos újra elindítom a flash játékok (flash games) blogot.Időnként ki fogok rakni játékokat ide a blogra és ha akartok ti is küldhettek be játékot a info@flashjatek.info email címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://flashgames.blog.hu/api/trackback/id/tr962084027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása